Nyheter

Här presenterar vi nyheter om oss och vårt ServiceMind Index. Dessa nyheter kan du även få direkt i ditt  informationsflöde på Facebook. För att det ska ske krävs bara att du besöker vår Facebooksida och gillar den. 
Den hittar du här>>>


 

ServiceMind Index vill öka kunskapen om servicens och bemötandets betydelse, utmaningar och möjligheter och har därför ställt frågor till några av Sveriges främsta matsalsproffs. 

Läs Björn Perssons svar om bemötande och service. Björn Persson driver tillsammans med sin fru KOKA, som är belönad med Guide Michelin stjärna, Björns Bar och Familjen.

På krogen betyder människorna alltid mer än vad som ligger på tallriken. Restauranggäster bedömer att service och bemötande står för över 80 procent av upplevelsen. Det visar en ny undersökning från ServiceMind Index som bygger på svaren från nära 1 000 gäster och som gjorts på uppdrag av svenska restauranger.

ServiceMind Index vill öka kunskapen om servicens och bemötandets betydelse, utmaningar och möjligheter och har därför ställt frågor till några av Sveriges främsta matsalsproffs. 

Läs Sören Polonius svar om bemötande och service. Sören Polonius är Wine director/Assistant restaurant manager at Adam/Albin. Swedish National Sommelier Team "Swesomm". 

ServiceMind Index vill öka kunskapen om servicens och bemötandets betydelse, utmaningar och möjligheter och har därför ställt frågor till några av Sveriges främsta matsalsproffs. 

Läs Michaela Bosons svar om bemötande och service. Michaela Boson har 25 års erfarenhet från matsalsyrket och är frilansande konsult inom restaurang,event och catering på Boosta mat AB.