ServiceMind Index kundundersökning mäter ditt företags servicegrad och vad dina kunder tycker om er service. Genom att ha koll på vad dina kunder tycker om din verksamhets service och bemötande ju bättre service du kan ge och möta dina kunders förväntan, desto nöjdare blir de. 

För att kunna mäta vad dina kunder tycker om ert bemötande och service svarar kunden på 13 frågor, via mail eller sms, som genererar poäng. Frågorna har olika vikt och värde. Frågorna har tagits fram av ett 40-tal namnkunniga personer inom restaurang- och hotellbranschen och Restaurang- och hotellhögskolan, Örebro Universitet, under ca 10 år.

Du får alltid en månadsrapport och du kan i detalj upptäcka styrkor och svagheter i ert servicearbete och hur de förändras över tid.  Du får också reda på er servicegrad som du kan jämföra med ett index och med er tidigare servicegrad.

Kontakta oss så berättar vi mer!

Vid frågor som berör oss, börja med att besöka vår FAQ (Frågor och svar)