Om oss

ServiceMind Index är ett digitalt verktyg som med hjälp av unika och viktade frågor identifierar och mäter service hos verksamheter. Som komplement erbjuder ServiceMind Index rådgivning, skräddasydda utbildningar, kurser och föreläsningar.

Företagets grundare är Bicke Naglo och Malin Looft Nyquist och de startade företaget eftersom de brinner för god service. Malins och Bickes drivkraft är att öka folks medvetenhet hur viktig service och bemötande är på ett hållbart sätt.

Bicke Naglo har över 30 års erfarenhet från restaurangbranschen och drev under nästan 20 år Restaurang Naglo och Naglo Vodkabar i Stockholm. De senaste åren arbetar Bicke som konsult med inriktning som rådgivare inom service, organisation och ledarskap och som föreläsare. Exempel på uppdragsgivare är Grythyttan - Örebro universitet, Systembolaget och hotellkedjorna Scandic och Marriott.

Malin Looft Nyquist har över 25 års erfarenhet inom medie- och PR-branschen som affärsområdeschef-, PR-konsult, event manager och projektledare med inriktning på både strategisk och taktisk kommunikation och marknadsbearbetning kombinerat med operativt arbete. Malin har bland annat ansvarat för Restauranggalan, Årets Servitör, Pizza-SM och FastFood Awards.

Har du funderingar och frågor kontakta oss.