Nyheter

Här presenterar vi nyheter om oss och vårt ServiceMind Index. Dessa nyheter kan du även få direkt i ditt  informationsflöde på Facebook. För att det ska ske krävs bara att du besöker vår Facebooksida och gillar den. 
Den hittar du här>>>


 

Vi får ofta frågan varför man ska mäta servicegraden. Det korta svaret är att ökad servicegrad ökar din verksamhets lönsamhet.
Hur kan vi hävda det? Jo, eftersom 70 procent av köpupplevelsen baseras på hur kunderna känner att de har blivit behandlade, källa: McKinsey undersökning, är service avgörande för en verksamhets konkurrenskraft och lönsamhet.

ServiceMind Index är verktyget...

Välkommen tillbaka och vi ser fram emot en spännande höst. Det är mycket som händer i höst och bland annat kommer ServiceMind Index delta på Stora Servicedagen på Berns den 20 november som arrangeras av Företagsuniversitetet. Rubriken på vår föreläsning är "At your service" – hur mäter man service? och läs gärna mer om dagen på https://www.foretagsuniversitetet.se/konferenser/Stora-Servicedagen.

Är du nyfiken på tjänsten ServiceMind Index...

Grattis hotell- och restaurangbranschen!

Mät verksamhetens och personalens servicegrad kostnadsfritt i 2 månader. Lanseringserbjudandet till restauranger och hotell gäller t.o.m. 16 juni 2019. 

Vi är så stolta att vi har fått frågan att tala på Stora Servicedagen som arrangeras av Företagsuniversitetet den 20 november på Berns i Stockholm. Vi kommer att tala om vilka kriterierna är för god service och går igenom ett case hur man förbättrat sin servicegrad och fått nöjdare både kunder och medarbetare.

70 procent av köpupplevelsen baseras på hur kunderna känner att de har blivit behandlade. Källa: McKinsey undersökning. Vad tycker du? Var med i vår enkla undersökning...